תהליך העבודה
הליך העבודה וההתקשרות עם חברת ש. גזית הינו הליך מובנה, מוסדר ופשוט. במסגרת הליכי ההתקשרות הראשוניים לא תדרשו לחתום על מסמך כלשהוא למעט על פרוטוקול נציגות בעלי הדירות אשר מסמיכה ועד דיירים ייעודי לטיפול בכל הקשור לפרוייקט.
כפי שתראו הליך ההתקשרות יכול להיות קצר וענייני לטובת כל הצדדים ועל מנת לקצר משך הפרוייקט:
1. בחינה ראשונית של המבנה ע"י מהנדסי החברה הכוללת:
1.1. התאמת המבנה לתנאי תמ"א 38.
1.2. בחינת האפשרויות להתקנת מעלית.
1.3. פתרון עקרוני למקומות חנייה עבור דירות חדשות, חניות בטאבו ואף חניות נוספות ככל שניתן לרווחת הדירות הקיימות.
2. התקשרות:
2.1 בחירת נציגות בעלי הדירות בסיכום אסיפה ורישום פרוטוקול כנדרש.
2.2 סיכום המפרט הטכני ותנאי החוזה עם נציגות בעלי הדירות.
2.3 עריכת מסמכי החוזה וחתימתם על ידי הצדדים.
3. תכנון:
3.1. מדידות ובדיקות קרקע ושלד המבנה.
3.2. הקמת צוות מתכננים.
3.3. תכנון חיזוק ותוספות הבניה עד וכולל הכנת תכניות לאישור הוועדה המקומית.
3.4. טיפול בהליכי רישוי לקבלת היתר בנייה לפרוייקט.
4. ביצוע:
4.1. חיזוק יסודות המבנה.
4.2. טיפול בשינוי מבני של ח. המדרגות והקמת פיר המעלית.
4.3. עיבוי עמודים בקומת הקרקע.
4.4. יציקת קירות חיזוק חיצוניים.
4.5. בניית שלד קומות נוספות עפ"י היתר.
4.6. עבודות גמר לוביים קומתיים וחדרי מדרגות.
4.7. עבודות חידוש חזיתות וחיפוי קשיח.
4.8. פיתוח וגינון.